Je hebt geen trainingen geselecteerd.
-vraagt door op problematiek van klant /opdrachtgever en brengt een gezamenlijk beeld van het vraagstuk tot stand.
-stemt eigen argumenten af op het begrippenkader en de beleving van de klant / opdrachtgever.
-bouwt zijn advies logisch en voor de toehoorder in begrijpelijke stappen op.
-neemt bij het adviseren goed de non-verbale signalen van de klant / opdrachtgever waar en reageert hierop.
-weet bij het adviseren een goede balans aan te brengen tussen het overtuigend brengen van de inhoudelijke argumenten en het inspelen op de emotionele acceptatie van de klant / opdrachgever.
+ | Luisteren, Samenvatten, Doorvragen (mond.comm) |
+ | Model communiceren, waarnemen en interpreteren |
+ | Beinvloeden van gedrag m.b.v de Roos van Leary |
+ | Adviseurvaardigheden - de intake |
+ | Adviseurvaardigheden - het opzetten van een advies |
+ | Conflicthantering - Omgaan met tegengestelde belangen |
+ | Feedback geven en ontvangen |
+ | Smalltalk - elevatorpitch |
+ | Praktisch oplossen van een praktijk vraag -inlooptraining |
+ | Netwerken - vaardigheid of talent |
+ | Non verbaal Communiceren |
+ | Mindmappen |
+ | Adviseurvaardigheden - het opleveren van een advies |
+ | Kernkwaliteiten - de verdieping |